söndag 7 februari 2010

Norrköping ToR


Norrköping ToR.


En (obligatorisk) tur till Bra och Begagnat blev det så klart. Där finns allt mellan himmel och jord, till exempel en pälsmössa som blev ännu mer makaber då den pryddes av det stackars djurets tassar. Som en liten rosett. Huvva!

Jag köpte en vacker skräddarsydd 60-talsklänning i thaisiden. Blårandig med klädda knappar och liten krage. Jag sparar den tills jag får möjlighet att fotografera. 120 pix för en liten karamell i perfekt skick. Inte dåligt.  (UPDATE: här är den)

Vi hann också att köpa en våningssäng, modell Tromsö, till lillebror, montera isär den och sedan montera ihop den och inreda rummet, prata och leka med pyret och prata strategier innan jag åkte tillbaka till Stockholm för att sjunga på operagala. Nu har jag äntligen landat i soffan till Say Yes to the Dress. På Discovery Travel and Living så klart. Jag älskar nästan alla program DT&L! 

Imorgon är det måndag.

Inga kommentarer: