tisdag 23 februari 2010

Tafsare på trånga ersättningsbussar

Tunnelbanetrafiken på min linje är fortfarande avstängd och jag väntar mig inget annat än proppfulla bussar, slagsmål och snökaos inför hemresan som jag alldeles strax ska påbörja. Hade inte tänkt bli en i raden av alla arga stockholmare som ondgör sig över kollektivtrafikens kollaps. Tycker inte heller att trafikproblemen är det värsta jag varit med om och jag bryr mig inte så mycket om vems fel det är.

Men..

Efter vad som hände mig igår och vad som hände Darling med flera idag kan jag ändå inte låta bli att ändå bli jävligt förbannad på TAFSARNA! Vad är det för fel på män(niskor) som i en trång ersättningsbuss, där man inte har någon möjlighet att värja sig, börjar tafsa och göra andra ovälkomna och obehagliga närmanden. Vilka jävla idioter!

Ingen ananlys, inga sansade argument - jag är bara jävligt förbannad!

Inga kommentarer: