lördag 2 oktober 2010

Himmelskt

Efter mycket om och men kom vi iväg till Erikshjälpen i Slagsta. Darling övningskörde. Första gången på motorväg. Hon var superduktig!!


Jag började genast att ropa i falsett och vifta med armarna, för precis när vi kom in såg jag den fantastiska karotten och äggkoppen. Berit Ternells Kosmos är så vacker! Vi har många delar redan men det finns många fler att samla.


Och sedan hittade jag ett par alldeles oanvända lovikkavantar för en femtiolapp. 


Och Rädd att flyga av Erica Jong. Tycker alltid att det är lite kul när en hittar helt "okristliga" böcker på kyrkloppisar och second handaffärer. Ser fram emot att ge mig i kast med Isadora Wings kamp för det knapplösa knullet, men först ska jag läsa ut Maken av Gunn-Britt Sundström.


Under det slitna omslaget var boken ännu finare.

Inga kommentarer: