lördag 9 oktober 2010

Problem med blogspot

Jag har problem med blogspot.

Sedan de ändrade uppladdningen för bilder kan jag inte längre ladda upp bilder direkt från mobil/iphone. Det har funkat bra förut trots att jag inte kunnat se bilderna som "thumbnails" utan har varit tvungen att välja bilder efter filnamn. Men nu "finns" det inte längre några bilder när jag klickar mig fram till bildfoldern i telefonen. "Inga objekt matchade sökningen" står det bara. Så jag måste nu istället först gå in i filhanteraren och dra bilderna till mitt skrivbord för att sedan ladda upp dem därifrån och sedan rensa skrivbordet för att det inte ska bli helt proppfullt. Det är extremt irriterande.

Sen har jag också upptäckt att jag inte kan ladda upp bilder från Iphone heller. Jag kan bara html-redigera med den version av safari som finns på min telefon. Och jag fattar inte hur jag ska kunna uppdatera safari.

Åh, vad jag önskar att jag var mer teknisk!

Tar gärna emot tips på hur jag kan lösa det här!

Inga kommentarer: