onsdag 30 juli 2008

Jobbmöte och mera Pride

Jag ska på lunchmöte med min handledare på nya jobbet idag. Eftersom jag kommer att vara i Bolivia när det officiella välkomstminglet går av stapeln har min handledare bjudit mig på lunch idag med rundtur på avdelningen efteråt. Jag kan inte hjälpa att jag känner mig lite nervös. Men kostymen är på och skorna med klack ligger i väskan (jag vill inte ha skoskav så jag byter skor några kvarter innan) och pirret går nog över när jag väl kommer dit.

Igår fick jag ett informationsbrev om min första jobbresa. London i slutet av september. Spännande/kul/läskigt. Och jag kommer sakna Darling.

Pride blir det i eftermiddag också. Om kroppsnormer.

16:45–17:50 Kroppsnormer i HBT-communityt
Ett samtal om kroppsnormer och ätstörningar i hbt-communityt. Skiljer sig kroppsidelen inom hbt-communityt jämfört med i i heterosammanhang? Vad är en queer kropp?
Arr: Stockholm Pride - Pride House Plats: Bryggan

Inga kommentarer: