lördag 26 december 2009

Tankar och Totoro



Har funderat lite på hur och om jag jag ska blogga under resan. Känsliga grejer om vad vi gör och hur vi går till väga går bort. Vill inte riskera någonting. Har plan B och plan C färdigt för alla eventualiteter, men håller det för mig själv. Sådant kan jag berätta om när allt är klart.

Bilder och lite om mat blir det nog. Funkar det bra?

Det blir färre uppdateringar också, men det är väl givet. Sitter inte framför datorn hela dagarna längre, utan är fullt upptagen med underbara sysslor som att trösta, busa, torka snor, byta blöja och titta på Totoro med pyret. Totoro två gånger om dagen blir det. Minst. Tur att pyret gillar en bra film i alla fall. Filmen är fantastisk och jag har inte tröttnat på den ännu! Men jag glömde mjukisdjuret hemma..

Inga kommentarer: