lördag 16 augusti 2008

Semester

Idag har jag typ bara svettats. Kroppen ar tackt av svett och i svetten fastnar det damm som flyger runt av den starka vinden. Vinden gor de dryga 30 graderna uthardliga. Har handlat lite presenter idag, betalat 131 dollar for mitt visum (underbart med lordagsoppna banker!) och atit glass. Precis som det ska vara pa semester.

Imorgon aker vi tillbaka till La Paz och hamtar passet och pa tisdag hoppas jag fa tid for intervju pa amerikanska ambassaden. Hoppas hoppas. Intervjutiden ar enda orosmomentet just nu, allt annat verkar flyta pa bra. Maste ringa och boka tiden sa fort jag far mitt pass och mitt passnummer. Atta minuter har jag pa mig att forsoka overtyga dem om att det ar en emergency sa vi slipper stanna ytterligare en dag i La Paz. I vilket fall har vi nu bestamt att vi ska flyga tillbaka. Yes!

Inga kommentarer: